HSV-fodboldskolen både udfordrer og byder på udfordringer til ALLE.

Der er daglig træning fra kl. 09.30-15.30 med professionelle trænere.

Deltagerprisen for disse 2 spændende dage er KR. 895,- inkl. frokost i træningstiden.

Alle deltagere modtager en speciel HSV-fodboldskole tøjpakke indeholder: Trøje, shorts og fodboldstrømper + fodbold og drikkedunk.

HSV Plakat 2024

Kontakt eventkoordinatorer:
Andreas Stentebjerg Frederiksen
event@horne-fs.dk

HSV-Fussballschule 2024

HSV fra den tyske liga har deres egen fodboldskole som i år tilbydes alle fodboldbegejstrede piger og drenge i alderen 7 til 14 år.

HSV-Fodboldskole kommer nemlig til Horne igen i 2024, den 25. & 26. maj 2024 hvor deltagerne virkelig kan se frem til 2 fantastiske fodbolddage hvor de blandt meget andet lærer tempo-driblinger, taktiske finter og øvelser og ikke mindst nye tricks på 2 spændende og inspirerende dage.

HSV-fodboldskolen både udfordrer og byder på udfordringer for ALLE.

Trænerne er alle uddannet med trænerlicens, meget begejstrende og højt motiveret.

Alle unge interesserede er velkomne til at deltage i HSV-Fodbolskole, uanset om man er begyndere eller øvet spiller. Det vigtigste på HSV- Fodboldskole er selvfølgelig fodboldtræningen, men det er samtidig meget vigtigt, at deltagerne også har det sjovt og er glade under træningen, hvilket trænerne vil gøre deres til alle oplever.

Horne FS Fodbold - 5600 Faaborg